tisdag 14 februari 2012

hjärtis dagen

Hipphipphurra för alla på materialistiska dagen
ursäkta Alla hjärtans dag...
Tjo å hej ja har grejat idag med hushållet sånt tråkigt som ingen bryr sig om.

Jag var och köpte mig två t-shirtar OMG, just så stod det på dom.
Magen är glad och hjärtat är bomullsglad.
Kört igång kroppen med träning, känns suveränt och hittils har jag tränat boxning, gymmet och idag blir det bodybalance, imorgon bodycombat och fredag bodypump.
Bara så ni vet, soffpotatisar ;-)

Höll på att krocka också påväg hem ifrån centrum, i svängen så körde ja lite fort 20-30km och slirade på snön och självklart kom en bilist samtidigt. Bilen slira och jag lovar 1cm ifrån att jag körde in i sidan i bak på bilen... Puh, adrenalinet forsade.
Dumt att lyssna på pappa: - kör lugnt nu ...ja höll på att köra på en kärring förut
Ligger väl i blodet, kan jag skylla på det? aja ingen skada skedd..


puss pusssss

2 kommentarer:

  1. Sv: Tack så mycket! jo det känns riktigt skönt att få slippa skriva CV och söka jobb och hålla på! :D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.