söndag 19 februari 2012

söndagen och Bb

Ja kära du
För några månader sen så fick jag ett ryck och tänkte " ja varför inte? ja är ju inte värre än thorsten.. och kanske mina egenskaper kommer fram och vinklas rätt"
Ja! Jag ansökte till bigbrother Men jag fick tröstpris och fick rabatt på webtv och tillgång att se 24tim/dygn.
VEM FAN VILL DE, NÄR JAG INTE KOM MED?
- Ja är inte bitter alltså, men hur tänkte dom?

Roligast av allt är pappas reaktion
-Pappa jag har gjort en grej...
jaha..VAD är det nu då..ja orkar inte..
- Jag ansökte till BB men det är ju bara en kul grej.
pappa: Kul grej?! du vet att du kommer få en arbetslös far och att jag måste flytta, du vet det va?
Och alla på jobbet, nemen vafan... Men gör det och sen knulla i tvn..gör det För det är ju de dom gör..
Åh vad har vi gjort för fel med dig..får du för lite uppmärksamhet, är det de? och så höll han händerna för ansiktet..
hahahahah..
Ja, hur hade jag reagerat om mitt barn gjort de (vem vet)

Så nu sa jag att: jag kom inte med, men jag står i kö att komma in som jokern..
Och ni, you never know.. haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.