onsdag 15 februari 2012

Vill du svettas och ha roligt?



Jiiiiises, det var änna GÖTT!
Ja lever, Ja kämpar, Ja fightas, ut i hundrade år
Nyss hemkommen från gymmet då jag har kört ett Combatpass som innebär ett kondtionspass med kampsport som inspiration. Vill du svettas cóch ha roligt, välj detta!
Skakar i kroppen!!
Stenhård brud som körde järnet vilken jävla passion hon hade för detta det är imponerande att se,  speciellt på instruktörer. All in, ska man må bra och bli fin får man lida pin.. he,he..

En annan sak jag tänkte på igår var när jag stannade kvar och duschade, basta och mådde gott. Ni vet när man själv känner att nu har jag min tid, positivt tänkande och sätter sig i bastun och känner sig mer död än levande. Det sista jag iallafall vill höra är gnäll.
Då kommer det in en kvinna och sätter sig, pratar väder och vind tillbaka svarar jag naturligtvis. Efter det kommer hennes vännina in och dom börjar prata SJUKDOMAR, om instruktörerna och hur passet är hur mycket strechning det är osv. Hur mycket chefen har att göra blablabla.
Finns det seriöst inget roligare att prata om i en bastu?

Jag frågade pappa : Vad pratar ni män om i bastun när ni sitter där?
Ja, njaa... det är mest sport och resultat. En del snackar träning.
Om man känner varandra då är det gamla historier
Sitter hellre och hör på historier i bastun, skiter i om de är sanna eller inte bara inte sjukdomar och gnäll.... Puh!! usch..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.