måndag 20 februari 2012

gynekologen

Eller mödravårdcentral, låter lika illa det och där har jag varit idag för att upplysa er om det.
Ja tog cellprovstagning och hon förklara så fint, att livmoderhalsen såg ut som ett ollon så killarna var inte så unika med det enligt henne för vårat ollon satt innanför istället. Så det har jag lärt mig idag.

Hon: Ja, har du suttit i en sådan stol förut och pekar på gynstolen..
-Ja två gånger och lika illa varje gång, känns ju tryggt att det inte är en man iallafall..som ska pilla.
Hon: (När jag låg där) Ja, jag ska berätta om en dam som var hos mig för ett tag sedan och tyckte att det kunde sitta något på taket som man kunde se på.  Hon hade varit hos en privatgynekolog innan och vet du vad han hade i taket?
- Ne ingen aning
Där stod det " Gud ser allt "
- Ja det kändes ju ännu roligare svarade ja ..
Hon: hahahaha.. ja det va ju lite skoj..haha vi är aldrig ensamma.

Obekvämt, obehagligt och kändes som jag låg där i 20min.. så det har jag gjort idag
Mitt största nöje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.