söndag 26 februari 2012

lite fakta

Stör mig på

- äggskal i slasken
- hårstrån i badkaret/duschen
- Trafiken / är en gapig kärring i bilruschen haha.. "sånna jävlar borde döööö"
- När någon människa ringer på morgonen/ överhuvudtaget att bli väckt är "OH NO"
- Dammsugaren - jag hatar att städa med sånn skit..


Som jag stör mig på hos andra

- Barn i affärer /ouppfostrande ungar som inte har respekt för vuxna människor/föräldrar
- Idioter som kör med bilar som galningar på kvällar/nätter/dagar
- När det går par i butikerna och ropar "älskling" till varandra hela tiden..
- pensionärer som går före i kön

Vad gillar jag hos andra då?
glada människor, utåtriktad, äventyrliga, action, reflekterad och snygga har inga fula omkring mig
skratt, humor och mycket sex. Öppenhet.

1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.