fredag 17 februari 2012

Jävla bra dag

Jävla bra dag
Farsan drar igång med städning, gnäller som en kärring och pustar som en surgubbe
Vi skulle sätta upp ikea lampor, sänglampor.. tjafs och inget tålamod från bådas håll
Jag fixar en handellista - han slarvar bort den
Jag missar mitt pass, bodypump som är skitbra och Nu är jag helt jävla fansinnig!!!
Plus att jag ska cykla i vintervädret
Plus att jag ska handla och han har slarvat bort listan och att jag antagligen kommer glömma något. Vilket är skitstörande när jag har skrivit en lista för att inte glömma och det är ju därför man gör en lista... ÅHHHH!

TRÄNA SJÄLV NU PÅ GYMMET I 2TIM bara för att..


kl 22:55
Jäkla tur för farsan att jag kunde lösa det med min bodypump
och slapp betala avgift! Ute på landet så går allt...med en nypa salt haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.