torsdag 9 februari 2012

för en gång skull

too much?
Sminkad är inte alltid jag är
som min 10åriga kusin fråga mig ; Hur ofta sminkar du dig, är det varje dag eller?
Och då var ja sminkad.. men de gör ja sällan svarade jag.
"Okej, mamma har iallafall mascara på sig varje dag" Barn ja, barn ja känner dom är goa!!
Tyckte det var viktigt i tonåren och jäklar vad de kunde se ut.
Jag kommer ihåg att jag köpte sminkrådgivning för 450kr och så fick jag välja produkter för det också när jag var 14-15år, så det var nog mamma och pappa glada över.
Igår fick jag ett ryck, too much? yeah..

Påtal om smink så tycker jag väldigt mkt om märkerna
bodyshop, makeupstore maria åkerberg (eko) Gott och blandat helt enkelt
Funderar på om ja skulle köpa La vida eyeshadow som Kat von D har
Någon som har en åsikt om den?
Palett med 88st känns ju överklass är ju inte direkt showqueen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.