lördag 11 februari 2012

gymmet nu

Inget kan stoppa mig ;-)

Tänkte dra igång med träning och då bara boxning, för det är den workouten som jag gillar skarpt..
Men så skulle jag dit nu i veckan och när ja kommer till lokalen så är alla dörrar låsta. Hör bara killar som spelar innebandy eller nåt sånt. Försökte och ta mig in, kolla tiden om ja missuppfattat och då hade ja ändå åkt 2mil för träning... Kul!
Kanske var inställt eller nåt...Typiskt att de ska gå emot mig aja Nya tag.
Nu sätter jag igång med gym och köra på pass mest.. och styrketräning. Vad gör jag annars på dagarna ? haha..
På lördagar stänger dom 14 och jag vakna kl 13 så imorgon söndag är en bra dag att kicka igång på.

Lånade 3böcker från biblioteket och älskar verkligen att läsa, tända ljus och bara va det är ren avkoppling för mig. Nu idag har jag tid för mig själv och har gjort lilla kitty vacker, shamponerat och klippt pälsen och klorna.
Hon är bedårande söt och blev dödstrött av det.
Vi har lyssnat på Egels eller vad dom heter, pappas favvosar.. rätt skönt faktiskt.
Igår var det att bänka sig framför gaygalan idag blir det melodifestivalen; perfekt helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.