onsdag 15 februari 2012

lusten finns där

Jag var inne på Netto i måndags (glömde berätta det)
När jag har bestämt mig för att handla så går det fort och det sprang barn omkring i affären, som vanligt. Bakom mig i kön står en ung mamma, 2barn är med. Ni förstår hur tjatet är.
Jag ska betala och gå när pojken kör med en liten kundvagn, på mig..
- SE DIG FÖR, säger han argt
Jag kokade inombords, vart har respekten tagit vägen för barn nuförtiden?
pedagogik ska de vara, jo men visst funkar tydligen väldigt bra.
- Hade seriöst lust och skrika åt honom...fyfan..

 - Mamma se här, kom och se säger han sen ...
Du glömde köpa sånna och så pekar han på ballerinakex på affischen.
- Ja men om du hade lyssnat på mamma och inte sprungit omkring i affären så hade du kanske fått sådana.
Hot ja, det verkar vara uppfostran.. Ääh fyfan barn blir det inga och defenitivt ska dom inte med i affären när dom inte kan uppföra sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.