torsdag 23 februari 2012

jönk på en onsdag

Farsan var ledig så vi
- drog till jkp egentligen för att bada, men det blev Ikea sen blev pappa för trött..
Annars när vi åker tillsammans så är båda lika nervösa när vi sitter bredvid

Pappa: "Du gnäller fan värre än en 65åring"
Jag: " Ah fyfan va jag har lust och skjuta punka på däcken , på den där jävla skåpsbilen framför oss. "Hej hippes"
Pappa: "Fyfan, det är sånna jävlar som är med om bilolyckor, eller som är ute och kör ungarna på sina jävla lov"
Jag: Den där jävla bilen bak, har han helljuset på?
Pappa: "jag ska fan köra ner i 70 så han kör förbi sen jävlar ska ja sätta helljuset på honom"

Ja vadå temprament? förnamnet vill jag säga... haha
Btw så träffa vi sandra på en kaffe inne på A6 :)) Mysigt och roligt!

1 kommentar:

  1. näädu kusinen, jag kommer inte till lisa den 3-4 mars eller när det nu var :/ det hade varit roligt att träffas!! hoppas du har det bra där hemma! <3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.