måndag 27 december 2010

temprament, oh ja 4utbrott idag

I våran lägenhet får du inte använda, värme , lampor och i tillägg tvättmaskin, spis eller dammsugare. Då går strömen " som du vet är i gamla hus"

FUCK , OLD HOUSE!
Min lägenhet ska vara i stand, i gott skick. Ah tro f*nn det lixsom...
- använd lampor , se tven ha internet igång MEN FRYS obs ej micro igång.
- Använd värme, ha internet igång, sitt i mörker OCH SVETTAS.
Eller så får jag springa upp på en stol i hallen till strömavbrytaren var 5min.

Hyllan ramla isär också i köket: lycka, men jag är inte bitter nejdå..
Jobba ska jag göra imorgon, kul , god jul

1 kommentar:

  1. Angelica i Hjartdal :)27 december 2010 kl. 20:04

    hehe, morsomt Evelina :) selv om jeg vet det ikke er morsomt, akkurat sånn er det i vårt hus også - alltid. For å føne håret, må vi skru av varmepumpa, samme må vi gjøre for å støvsuge, når jeg skal vaske tøy, må jeg dra ut kontakten til varmtvannstanken, begge pcene kan ikke være på samtidig hvis det er på lys eller varme også videre... Så jeg vet åssen du har det ;) Gamle dritthus :p
    Her har forresten vannet til dusjen fryst, altså i rørene, så får ikke dusjet, så her har det gått i vasking med klut i flere dager, drit lei! Lever nesten i gamledager her... hehe...
    GOD JUL ;D

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.