torsdag 2 december 2010

far..

Mitt stjärntecken säger att: Jag har stark relation till min far, speciellt o familj överhuvudtaget.
Det har jag bevis på


MSN konveration
JAG: - Jeg nyter ett glas rött ikväll, fick av Mari
Pappa: - Ja de som det är mest svavel i är dom du får minst huvudvärk av, allså dom som är lite dyrare. Det har Carl Jan sagt.
Jag: Jaaadaa han är en klok man.
Pappa: Ne, det stämmer nog han är duktig på det där
Jag: ja jag skoja Inte
pappa: Nej jag tror dig
JAG: - Jag har mensvärk också, förstår du hur det känns?
föresten Hur skulle du jämföra det med något?
Pappa: Typ krossat hjärta, ångest över saker du sagt o gjort.
:-)
Pappa: (byter samtalsämnet) jadu gamle räv...
jag: Ja du rävesaaa
vi hörs senare kanske?
jag: ja,okej
THE END
Relationen är bäst! haha
((tillägg till en nära vän:
Bajsar inte ihop vi bajsar ikapp Oftast
"vem är värst tema"
så är det hemma på min gata i staaan))

1 kommentar:

  1. men vadå, förstår inte vad du menar.. bajsar ni ihop också?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.