lördag 25 december 2010

julen

Julen 2010
jag har varit hemma, fast jag åt middag och tillbringade julafton hos sara och tristan. Tristan och Kitty lekte, tuggade ben och koste seg. Jag lagade svensk julmat, köttbullar och gratäng som Sara älskade. Kollade på Kalle anka , somnade på soffan, drack rödvin och pratade med moster och pappa.

Idag, Juldagen
har jag sett på tvn hela dagen, prövat webcameran men får inte igång microfonen. Lite irriterad, ska fixa med det en annan dag. Tvättar just nu och ska försöka få energi till och göra något nyttigt. Konstigt nog är ja inte i toppform idag , trött och lite små depp.
ikväll: skriva färdigt rapporten (glömt det helt) har bara en punkt till och göra... ska få det gjort.
Kära vänner där ute, sorry om ja inte svarat på sms:en igår förrgår osv..Är väldigt dålig på det. Jag har och önskar alla en god jul och en fin avslutning på detta året, för det är du vär ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.