fredag 10 december 2010

fetish?

Foot fetish? welcome here.
KISS MY FEET TO GET TO THE OTHER LEVEL ^^

Ikke sant, litt himmelskfina er de?
Nymålade är dom med en aprikosfärg
precis som min strålande hud.

Åsa Tack för sms, du är bäst!
Du kan verkligen få mig upp ur gruvan igen!
Tacksam och ha henne som vän allså, RÖR INTE MIN KOMPIS säger jag bara.. ajajaj..

Är det någon som kommer ihåg dom broscher "rör inte min kompis" Och alfons åberg , albert åberg som det heter på norsk. Vad stod det mer?? Kommer inte ihåg vart vi fick dom ifrån, jag hade mina på ryggsäck och jackor. Coolt.
Är det sånt nu också nu för tiden eller kommer det upp på iphone o mobilerna. Herregud ja ser här i stan barn på kanske 10år som har mob. tele. Varför ? vart är världen påväg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.