tisdag 7 december 2010

eah

Har egentligen inget kul och säga...
www.sulten..nu är jag på kvällen.

Ja , snacka ju om min far. Ja jag vet det är ju de att relationen är ganska rolig.
Han ringer ifrån jobbet och pratar om att han ska snacka med Fritzson till veckan nu och att han håller det han har lovat.
Jaha har han med det o göra?
Ja, eftersom det är han som är chef lilla pullan. Vi får gå frivilligt dom som har lust. (arla ska minska med 25pers till sommaren)
- Jag har ju lust o lämna detta.. stället OM ja säger så.
Ja fan påtal om jobb så kanske ja ska fylla på banan med ost, ser ganska tomt ut.
Aja ..så är det mät sa han som sket i farstun.
Hejdå.
jag: va ? haha okej hejdå.

1 kommentar:

  1. ev: din blogg e digg!!!

    till faren: tror kraft foods söker lite chokladjobb på upplandsväsby har jag för mig, vart det nu ligger =S

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.