torsdag 23 december 2010

Året som har gått
jan 2010
Vi hade flyttat i dec 2009 så vi höll på med det fortfarande.
Ja, jag jobbade på barnehagen då.
feb: kom pappa på besök. Karneval på bhg, norsk barnetv kom och filmade. Hade rött kort hår då om ni vill veta.
mars: ? Mormor fyllde 70år, jag var hemma och såg på cirkus cirkör.
Mars /april
Åkte till marocko vid påsk.
maj var väl inget större som hände då, mer än 17mai firande o förberedelserna. Tränade på elixia en del också då var ja duktig.
Juni
Firade studenten för Elin. Och sökte in på skolan som friskvårdskonsult, axelsons bodywork school. Slutade i bhg och hade lång ledigt över sommaren
Juli aug - ledigt. Åsa bodde hos oss i 2uker, göörkul

aug: Började jobba inom vården i mitten av månaden på hemtjänsten. Och i slutet av månaden började skolan, Helnöjd.
sept/okt: Linda fyllde år 15sept och firade det med att gå på petter on rockefeller. Åkte hem någon gång under oktober och hälsade på. Pappa flyttade till götene ibörjan av okt tror jag hehe.
nov/dec
skola och projekt1 och massage har jag hållt på med, jobbat på furuset mer och mer. Och mer extravakter på ryenhjemmet. Vart hemma 19dec ätit julbord med familj o släkt. Jobbar under jul &nyår, firar julen med Sara och våra hundar. Sedan nyår här med, med linda än så länge...

skolan är det bästa som hänt detta året, känner verkligen att ja växer som person och lärt känna många nya underbara människor.

Människor som kommit in i mitt liv, nya vänner: Lise, Sara, Tobias, Natalia, alla skolvänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.