söndag 12 december 2010

Hitta pappa död

Det var såhär : Min morbror kom, han såg inte ut som han brukar.
jag : har ni sett pappa eller?
Var flera där, en flock med människor i ett hus.
morbror: "han är på vinden, han är ett lik"
jag: har du gjort det, vem har gjort det?
morbror : ja det är jag

ja går o öppnar dörren , det är iskallt där inne o ja ser att det ligger en naken kropp med plast över sen en påse över huvudet. Jag blir helt förstörd kryper ihop och lipar " Nu har jag iiingen, din jävla idiot faaan" (När kunde detta hända, varför händer det och ett kaos bildas i huvudet)
Jag börjar närma mig kroppen och ska lyfta på plasten
"Evelina gör inte det, säger dom som står i dörren, för nu var ja inne på vinden"

Jag har ju en del beck talanger så jag tycker inte att detta stämmer, jag ringer pappas mob och han svarar ju inte då såklart haha, sen ringer jag på ett annat fråga mig inte hur jag kan mob.nr Då svarar han " och ja tänker, va faan är detta"
pappa: Evelina vad säger du, och ja gråter av skräck , rädsla. Ja nej jag lever lugna ned dig nu. Och då börjar min ilska istället, raseri utbrott kommer sakta MEN SÄKERT.

Vem i helvete är det som ligger på vinden då???
Jag går in river av plasten o en jävla docka med garnhår ligger där fast med en riktig människokropp...
Jag letar reda på min morbror , som då inte är det på riktigt.
Just då fick ja raseriutbrott , drog till honom ordentligt och undra Va fan är det du driver med?!!

Sedan träffa jag min mormor som då inte alls tyckte det var ett konstigt beetende. Det var som dom ville att ja skulle bli psykpassient... Och alla uppförde sig väldigt konstiga.
Glömde kanske och säga att det var en dröm ;-D Usch...

3 kommentarer:

  1. Usch! En lagom svettig dröm kan jag tänka mig.

    SvaraRadera
  2. åhh den drömmen lät inte så rolig. måste varit skönt å vakna igen ;)

    HOPPAS DAGEN GÅTT SOM DEN SKULLE SÅ ATT SÄGA ;)

    älskar dig

    SvaraRadera
  3. Men fan vad sjukt, men me,n drömmar är ju så obegripliga och reflection from the mirror of souls så det kan bli så där ibland.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.