måndag 6 december 2010

ändring

Tyckte att min blogg såg vardaglig ut, för strikt och aldelles för mycket partysvenskt!

Det är inte så mitt liv är just nu.
  • Jag ska fylla det med : kärleksfylla skratt
  • Balans i kropp & själ
  • Utveckling & kreativitet
  • Nya utmanningar
  • Vänskap &Kärlek
  • GLÄDJE & POSETIVITET
  • Omsorg
  • Mig själv i fokus i en god mix av nära & kära!

  • Just nu så är det lite på svajj
  • ostrukturert
  • irritation mer eller mindre..
  • panik o ångest känslor inommellom...
  • Jag mår väldigt bra ändå, för övrigt bara sånt som dyker upp som finns här. Att jobba mer med för att nå lite högre upp på stegen.
  • Vännerna är underbara Glöm Inte det, ni där borta/ute!

Ger er massa styrkande kramar och värmande energi, är glad i människor så ta emot :-)

1 kommentar:

  1. Hej!! Tack för ditt mail!!
    Otroligt mycket bra punkter som du tar upp ovan!! De första punktera!! Det är så livet alltid är, om man vill ;)
    Jag tror att du kan vara där alltid!!
    Jag tror på dig!!
    Med varma hälsningar Peter

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.