onsdag 22 december 2010

much to show!

BEKLAGAR !
Ja har inte bloggat så mycket och jag SKÄMS.
Nu väntar vi in Linda jag och kitty: sista julklappen ska öppnas, våran julklappsöppning har vi delat upp.
2 igår
2 imorses
1 innan vi ska på jobb - Bra va? delad lycka ;-)
ja förövrigt, packade in julklappen i ilska för det gick fan inte och få det snyggt och det är därför ni bara får se framsidan haha och söta Kitty.


efter all julmat i sverige så blir det spenatmiddag idag med torsk.
Gjord på soyagrädde och kokosfett som fettkälla..
Massa nyttiga mineraler !


Alla julklappar jag fått har vart suveräna och tillochmed går dom i stil..
Den godaste: kaffen
den smartaste: almenackan
den behövande : sockarna och klockan, webcameran och skrivboken.
Fin tanke: mitt armband som är i lila stenar för harmony,trust och så kommer jag inte ihåg " du gillar ju sånt där" hehe söta Linda.





Köpte nåt behövande till vårat kök, eftersom både jag och linda lyckas bli pisseblöta varje gång vi ska ta vatten, diska eller nåt sånt.. Se va ja kan , montera o dona..
före



Var hemma hos far i götene (bild från balkongen) shit vilket vinterland det är hemma jämfört med här i oslo. Och nu fick jag höra att jag såg ut som en stadsbo, Hur ser jag ut då? Människor i götene har konstiga fördomar..
Pappa och sanna har fått fotmassage också, fint att ja kan kombinera skolarbete med julmys och sverige visit. Mer info kommer..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.