onsdag 1 december 2010

Jag form

JAG FORM
Jag har ett inre som är känsligt, mycket medkänsla, omsorg och kärlek.
Jag styr detta ganska lätt och jag vet vart gränsen är.
Detta är något jag alltid gjort.
Nämligen att använda mitt skal, krypa in i det och beskydda det jag har.
Skalet är som en mur, om jag vill.
Jag kan vara bestämd, hård och aggresiv om det är något som gått över min mur som jag inte gillar eller är enig i så exploderar det.
Innanför muren finns det känslor som heter ; besvikelse, sorg och lämnad.
Det är de jag är rädd för och inte många kommer så långt in, innanför skalet.
Kanske en bit, har ofta en gräns till alla.
Till alla är de olika beroende på person/ lighet.
En förklaring hur jag är.
kräftans tecken o mig i en god mix!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.