torsdag 1 oktober 2009

Oktober

Då kommer minnen upp igen av lukten, luften och årstiden i sig
Här är ett inlägg från www.tillminneav.se - Daniela Karlsson

Ja höst, snart 3år sen du försvann det var nu vid den här tiden för 3 årsen som jag var i teneriffa o hade precis jobbat färdigt på sommarjobbet. Jag jobba mycket och du greja och var lite överallt du med, så den sommaren fick vi inte setts så mycket. Det går alltid ångra och de gör jag i många tankar, situationer som jag också tror du skulle gjort med om de vart jag som försvann. Vet att du förstår och på nåt sätt hör jag din ironi inom mig "passar bra o sakna mig nu va?"

Känns det som 3år för dig? du ser ju oss hela tiden du och är med, tycker det är orättvist.De där med döden facinerar mig på många nivåer, sen är det en nivå som är svår och förstå. Det kommer aldrig komma ett svar, även om mig vill och är nyfiken. Det som jag tänker på är första ögonblicket , ljuset som man hört om. Jag drömde ju i den perioden att du berätta hur de gick till, sen fick jag svar på tal av mediumet ett halvår senare. SKUMT. Intressant. Overkligt.

Tänk att jag drömt om sanna saker? Sedan är det en annan sak att man drömt om jobbet en hel vecka, vad har de för mening? haha. Undrar om du sover nåt? Vad kan man göra i så många år lixsom, måste ju bli rastlös efter ett tag när du gjort allt?! Hälsa Elvis ifrån mig om du träffar han, även marilyn monroe, eddie meduza hahha. Nu såg jag en bild framför mig hur du sitter och diggar, sjunger ihop med han o hans texter. LORD. haha. Tell me what are going on upstaris? PUSSÅKRAM GUMMAN / detta är ifrån mig i kväll, jävla skitmånad

2 kommentarer:

  1. ...Ja det är helt sjukt vad tiden går fort. redan 3 årsedan. Det känns som att det var igår,men ändå känns det som att hon varit borta i evigheter! Konstigt. Jag har också vart hos ett medium, Känslan e ju helt obeskrivlig! Det kommer jag göra fler gånger! Jag mådde iaf hur bra som helst av det efteråt!
    Döden är ett enda stort frågetecken? Men så intressant!! :)
    Du e stark!

    SvaraRadera
  2. Tackar:) Ja babysim är verkligen mysigt! Något man inte får missa som småbarnsförälder!

    3 år sen ja. Jag kände henne inte men jag tänker ändå varje år den dagen på henne och hennes nära. Hon finns hos er hela tiden och vakar över er<3

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.