söndag 18 oktober 2009

Lindas återkomst!

Jag tror ta mig fan, att man kan köpa mig! haha
lilla snuttegull hade köpt presenter till miiig, mina vänner är så söta när de är
ute i vida världen och köper massa gulligt o snyggt!
Ni fattar inte hur mkt jag har saknat denna lesbiska kvinnan ;-)
Nu är hon tillbaka och de gör mig glad.. nu börjas det igen

Jag som börjat använda alla skuggor jag har för att göra slut på dom.
Här är ännu mer, och i like it!


Parfymen var efterlängtad men allt annat var överraskande
Det blir inte lätt o köpa gåvor till damerna här inte, kanske borde komma ur nordens gränser först. Här var lite kvälls nytt från mig.
dags för promenad snart, måste följa schemat!
bye bye sweeties
/Evelina
ps: Ingen som har en lägenhet i oslo att hyra, 2 tjejer o 1 hund! ;-)



1 kommentar:

  1. Ja bada är super mysigt!
    Det ska jag göra =)

    Tack för kommentaren i föregående inlägg =)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.