måndag 5 oktober 2009

Väntar spänt på

Hur annemarike blir i håret, hon jag bor med förtillfället för jag rekomendera henne till samma frisör som jag är hos. Det skulle ju inte vara kul om hon inte blir nöjd för jag tycker han är så duktig och ser direkt vad man passar i osv. Hoppas hoppas hoppas!!

En annan grej som var kul o höra av våra tvillingar på avdelningen
pojke o flicka. - Att när mamma är hemma så får S. bestämma film (flickan) och när pappa är hemma först så får m. (pojken) bestämma.
Det tyckte jag var en fin regel , om man nu bara har två barn :-)

När jag hade samlingstund en dag så frågar jag (vi prata om länder) Vart kommer din mamma ifrån A.
Flickan svarade : ifra cafe o mer. hahahha, (min mamma bor på jobbet lixsom)
/ Det var det jag hade så länge, seya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.