lördag 17 oktober 2009

en lat dag

Lördags middagen efter extremt mycket sömn,
jag har ju inte sovit hela dagen men känns så har vart ute på promenad på förmiddagen, härligt och gå före frukosten och få frisk luft!
MIN TOPP 3

- Kidneyböner , för en gång skull har jag lärt mig o äta detta men
det är faktiskt gott i vissa rätter men nu har jag tagit det ist. för kolhydraterna för det är lika mättsamt med böner. Kryddor himlayasalt , peppar o örtsalt Mums
-MM, denna doften är så god och luktar väldig gott på mig också, nu har min söta linda köpt denna till ett rimligare pris på flygplatsen. Underbart!! Ny doft, ny årstid!


Det är väl ingen som har missat att hösten kommit, denna strålande sommaren 2009 är över , urm.. jaja det som jag verkligen älskar med hösten är att det blir så mkt mysigare med ljus, ljusstakar, lyktor osv.. Lyktorna kommer fram ihop med julpyntet.
Nu på kvällen har jag tänt vanilj ljus i mitt rum och hallen är det fruktigt.. Ikea iaf!
vi hörs av i morgon, förlåt om mitt bloggande är så dåligt... /Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.