onsdag 21 oktober 2009

För det rullar på..

Ska prova och inte låta deppig!
Nackdelen med mig är att jag är expert och gnälla, klaga på olika saker som egentligen inte är något. T.ex gnäller jag på reklamen varje gång den ligger i brevlådan, om det är kallt, om det är varmt. Jo, och dessa "skämten" om svensken på jobbet, tydligen så är jag så jävla kul..
Hatar och gå upp på morgonen också, det blir jag grinig av om inte annat..
Grannarna stör jag mig vääldig mycket på och folk på bussen, jo påtal om bussen
varför sätter sig alla bredvid mig så jag trycks in mot fönstret när det Finns plats!!
Jo, en sak till om bussar, Varför har dom gjort 1,5säte, vadå närhet och intimt det går inte sitta två där men tydligen fattar inte gubbar de när jag satte mig på ett sånt säte och jag hade massa och bära.. ÅH !
Ifrån det ena till det andra
Dagens tanke idag: Daniela Karlsson, som blev 15,5år för 3år sen. Detta är sista kvällen för 3år sedan. Det var en fredag och vi hade väldig kul, hon drack öl som vanligt och jag drack vin. Hon hade falsk leg och vi skulle ut på krogen , som vi gjorde också.. Kommer ihåg när vi gick på toaletten och jag följde med henne, så öppna hon så artigt för en äldre kvinna " varsegod, här är det ledigt, bara sätta sig, mår du bra? har du kul? så avbröt jag -kom här daniela" Vi gick o dansa, magnus uggla och schlager låtar,techno, rock sen "kompis hångla vi som vanligt" det var en rutin på den tiden.. LORD. Sista jag gjorde va att följa henne till bilen, krama henne och säga "vi hörs i morgon, ring mig" Visst, det blev aldrig något samtal...
Dagens jobb: "kissa på sig" ketshup över soffan o golvet, dont ask. spring, slåss,krångla som vanligt..
Dagens bästa: att jag fick sova när jag kom hem och att det hjälpte med en 1tim promenad. Och att i morrn är det helg för mig. Sverige visiten :-) jej!
sämsta! : det är Lätt, att jag måste städa, plocka, tvätta, diska Hemma o På jobb! tur att jag inte har barn också, för då hade jag inte klarat av jobbet allså.
Panik: över att vi ska ha en lägenhet till 1dec och vi har inte gått på 1visning än , och jag börjar på o bli nervös pga att jag har kitty. Djur är så svårt.
stress: av att jobbet är så jävla dåligt med strukturen, regler ,organiseringen osv..spyr på det!
/ annars är det en vanlig onsdag, nu är det dags o ta tvätten o hänga upp! see ya

2 kommentarer:

  1. heihei, såg att du var i sverige :) härligt. Men ja, du får gärna lägga ut texten på till mine av, de är okej. Vi får ta o ses nu i veckan, hör av dig nör du kommer hem bara . puss

    SvaraRadera
  2. Oj redan 3 år sen.. Känns som det var alldeles nyligen. :(

    Ang. alla som sätter sig bredvid dig trots tomma platser, det är väl för att du är så snygg! :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.