torsdag 15 oktober 2009

Har inget och säga egentligen

Här sitter vi och dricker te på kvällarna och pratar svorsk, svensk, norsk och imellanåt blir det engelska fraser. Många svordomar, jag förstår inte det egentligen men allt är typ fan,fuck off, helvete, jävla skit. Båda två ser runt på lägenheter för att hitta en freshing till 1 dec, finns många men jag har ett Hinder, Min hund. Ser lite ut som Nils karlsson pyssling, kom jag och tänka på, med bilden allså ser också väldig tomt ut..hehe
INFO
-Nu vet jag vad jag ska tacka gud för, VANISH. Jävla jobb jag har lyckas med Kaffefläck och nu hade jag tydligen suttit på nåt, självklart plastelina.. Kul för jag Älskar verkligen o tvätta
-Fredagen i morgon är jag siste man på jobbet Usch, ingen lust alls..
-Nästa vecka blir det sverige visit wihooo.
-Dagens låt : Bygg mäster bob kan du fixa!? haha
- Dagens bok : Astons stenar, om en liten hund.
- Dagens mys: vilostund med barna (lyssna på äventyr)
Dagens middag : Lax omelett med sallad, gott / Lite om mig idag, seeya

1 kommentar:

  1. hallå där! :) Ja det ska faktiskt bli riktigt kul att komma iväg på nått roligt. Skönt att man får åka iväg en bit också :) Nu hoppas vi bara på att det är så kul och bra som alla säger :) Vilken dag kommer du till lidköping nästa vecka då? puss&kram från ett grått och regnigt källby :)

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.