söndag 11 oktober 2009

Hurra för mig!

SAKNAR MIN LINDA!
Kos deg i thai!


Två lugna helger på rad!
vad har jag då gjort?
- Ätit, bakat (som jag aldrig gör)
- Promenerat mer
- Pratat mer med annemarike som jag bor med
- sett på film
Har egentligen gjort allt för att spara pengar o känna mig frisk och tro det eller ej så känns kroppen och själen friskare när man inte dricker alkohol. Märkt det på söndagskänslan, den är mycket bättre nu.
Idag startade dagen bra , då jag fick sådan stor lust att promenera plus att jag träffa tjejen med theo (hund) har inte sett dom i sommras fast vi bor i samma länga, komiskt.
Veckan som har gått, har ingen större lust o prata om det

- En man på bussen som andades in någon jävla aceton eller nåt likanande ( som stank över hela bussen o jag naturligtvis satt bredvid han) Men svensk som jag är haha så sa jag ifrån, starkt gjort tycker jag! Han var helt hjärndöd nästan allså man vet inte om man ska tycka synd om människorna eller inte..

- 1 kvinna som ringde på dörren igår , tveksam till o öppna men tänkte "äh va fan hon kanske behöver hjälp" Hon hade rest ifrån halden o när hon skulle få vägbeskrivning till en kompis så dog batteriet. Jaja min laddare passa så hon hämta sin vännina som var o knacka på i trappuppgången, jag flytta undan på mob, korthållare o sånt. De var inne i 3min o kitty var glad för att få besök. Sen gick dom o var tacksamma och jag kände mig som en räddare i nöden.
- Irriterad o humörsvängningar har jag haft Annars har veckan vart bra, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.