tisdag 27 oktober 2009

Tips!

Man skulle kunna säga att jag behöver denna burken, Hilde påpeka idag när vi gick på stan "Evelina du säger många svordomar allså, jag hör inte det på jobb" Pinsamt, god förebild som svensk, förstår inte varför jag gör det så mycket när jag går utanför dörrarna. Kanske slappnar av ^^ och pratar svenska hehe..

En vän bok, som är en jättegullig present och ge bort!
Massa fint på denna hemsidan om man är helt lost på klappisar som jag är!
Det är söta Sandra som har koll på läget http://sandriiiis.blogspot.com/ tipsat om hemsidan och så kikar ni in på hennes blogg.

www.presenteriet.se/ - denna hemsidan tipsar "vi" om! / Natti!

1 kommentar:

  1. Visst fanns det många söta saker:) Boken jag beställde va så himla fin i verkligheten! Blir pyssligt o mysigt att sitta med när man inte har nått att göra! Köpte du nått?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.