fredag 9 oktober 2009

Dålig på bloggen

Meningen var att jag skulle lägga upp en bild på hur fint det är på min Mammas grav.
Tack vare Sanna som stöd Men det kommer snart.
Jag har kommit fram till att jag passar på de flesta yrkerna..
florist - ja jag kan se ut de som passar , skulle jag fixa
Frisör- har tyckt hår vart kul sen jag var liten , jag o färger är bara Min grej! <3
Designer/stylist- fick höra ifrån jobbet att jag har så fina kläder o "du som gillar att mixa" herregud jag går i mjukis byxor också. Tackar o niger o tänker " är det ett yrke för mig?"
servitris - jag som är så social, gillar o prata med människor och bygger lätt relationer. Även butik på det sättet.
Personligtränare- Hallå hur mkt kan jag inte om sund mat, välmående o träning. Människan skulle vara som ny om jag vart en personligtränare o fått bra lön :-)
psykolog- Jag är en bra lyssnare, finner lösningar, analyserar fint över samtalen och har ett bra tankesätt över saker o ting
Egentligen borde jag inte ha svårt o bestämma mig vad jag ska bli för jag tycker jag skulle kunna göra allt så himla bra!! Är inte jag en perfekt människa? haha
Inte läkare o vetrinär, gillar inte blod,sår och sånt. Tar åt mig för mkt personligen..
Turism - också ett socialt jobb som skulle passa, resa är också kul o jag är öppen för kulturer, historia och naturen.
Lite runt mig vad jag har haft i mitt huvud denna veckan /funderat över jobb, framtid, utbildningar osv. Hörs kanske senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.