tisdag 27 oktober 2009

nattuggla

Dagens köp: denna huvtröja från bikbok , älskart!
Dagens bästa: Lön-dag! krillilill säger det i kassan, men jag ska vara flink till og spara Tråkigast: är att så många barn blivit sjuka, vi hade 7st idag. Svinen härjar så att säga, Men vi hinner göra så mycket nytta på jobbet. Tid som man har så ont av i barnhage/dagis som vi nu kan ta vara på.
Dagens roligaste: Var att vi hade köpt in nytt lego, som är riktig girly (rosa o slott o massa) som jag har suttit med i 2tim , hon som satt med mig gick därifrån o jag märkte inte det
" Evelina R. sitter vid bordet nu allså..om du märkt det" haha jag tyckte det var så kul ju!


Visst har jag svårt och lägga mig i tid, lyckas aldrig! ska bara...
Här är mina favoriter just nu , äter och dricker av detta!!
Till helgen hoppas jag att ett gäng tjejer kan samlas och dricka vin ihop
Jag, sanna än så länge, räknar med Linda också, Lisa(?) Natali(?) sofia fransson kanske har tid? två flugor i en smäll, vin,fika,fest, ja :)
hör av er ni som vill komma till Oslo & party!
/E

1 kommentar:

  1. ååh tråkigt att ja inte kan då, så typsikt.. Jag kan ta med mig mamma :D haha .. nee men vi får ta de veckan som kommer då, om vi lyckas med det, annars tar vi nästa.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.