onsdag 25 april 2012



Söta pappa Roger

Jag tycker det är viktigt att alla provar sig fram i livet och
pappa har väl mer eller mindre blivit påtvingad men vafan
Detta livet är bara en gång

- Varit på yoga
- Massage
- alg bad/ Fotbad
- makeup av mig har han fått
- hudvårdsprodukter
- ansiktsbehandling
- Jag har rakat rygghåren på honom
- Noppat ögonbrynen
- Han trodde det var vanlig musikfestival i Oslo när jag och Linda tog in han på gayfestivalen.
När han i ölkön fick bögskräck och satte sig vid utgången och vänta på att vi hade drukit upp.
Fan va jag skratta då " Du Evelina är det sånna folk här? Ja du vet, killar som..ja Bögar"
- Han fick ett kort etui där de stod "suger daddy"
(fan va perverst de låter egentligen, stavas det så)

Vad ska jag hitta på mer?
försöker få honom att gilla böcker Än att bara spela på iphonen som en tonåring
Och att strecha, får skrattattack varje gång han visar övningar.




1 kommentar:

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.