onsdag 25 april 2012

Lite babbel : här får du en dos av vardagen

Jag och min pappa har en annorlunda , rättfram relation till varandra..
- Pappa kom och titta på en sak
- Vafan är det nu då? ne men ja orkar inte
- Ja men det är fråga olle, du kan få lite sextips (hhhrrrm)
Rusar upp och lämnar iphonen
- Jaha kommer då, vänta.

Sätter sig i soffan och ja ska säga nåt
amen tyst nu då, jag vill ju se och höjer du lite eller?
Och alla ni där ute som sett årets säsong vet att det är allt ifrån normalt till ovanligt normalt, för en del kanske ,så jag sparar på orden.

Pappa: Jaha? Är detta sant?Kan ja gå in och lägga mig nu. ja,ja, ja du och dina lustar
Jag: Vadå jag??
pappa: ja du ser ju på sånt där OCH SEN ANMÄLDE DU DIG TILL BB
för att ligga i tv så jag hade skämts ihjäl och blivit förbannad.
(de är vad han tror om mig) usch...

Han glömmer aldrig det , tror jag och det lär jag höra hela livet nu skulle jag tro.
Och jag tycker faktiskt om dokumentärer ;-) det är många som gömmer sina fantasier i garderober vill jag tro ;-) eller hur?

Btw : Går ett program på ettan också om skönhetsideal, såg reprisen på det inatt om en tjej som är beroende av plastikoperationer.Vad kan du inte få beroende av nu för tiden?
Det var intressant iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.