tisdag 10 april 2012

blandat ifrån påsk tills idag


I Påsk tyckte far att vi ska dricka Gult, vilket då innebär cvitamin och sedan pricken över i:et
en skvätt brännvin för utrensning...
Och en påskig påskmiddag också :-) blev det


Idag har jag handlat lite och det är inte vanligt att jag hittar skor men på din sko så fanns det en del som både var bekvämt och snyggt.
Visst tänker du tyskland, kriget när du ser dom??
Detta kalla jag "ruffig stil"


aluminiumfri deo ska vi ha nu så spring och köp!
49kr på apoteket och sedan en badolja/duschkräm mot torr och känslig hud.


Nu bombar jag er med lite blandat här.
Ibland kan något så "litet" betyda så mycket det vill jag säga med detta armbandet och
nej jag är inte dyr i drift haha... det är tanken som räknas och när det kopplas till ett minne som detta gör så pumpar mitt hjärta extra slag.

Peace! jej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.