onsdag 25 april 2012



Min Morgon, denna onsdag till ära


Ja jag kan väl påstå att jag är ett hälsofreak men det betyder inte att jag är vältränad och har fitness body. Jag är medveten om vad som är bra. Jag har också en del sämre dagar, precis som alla andra. Och med det vill jag säga att Mat är Viktigt för har jag inte fått i mig näringsrik mat så blir jag grinig, lättirriterad och huvudet fylls med skit som surrar runt.
Idag blev det en advokado frukost och allt är gott med banan i, innehållet är enkelt 2små advokados, paranötter(kan välja linfrö också) sedan en banan i skivor. Kaffe och vatten till detta så starta min dag.

Beställt pulver på rawfoodshopen : chlorella (utrensande) Macapulver (proteinrikt och energihöjande) MSM pulver är just bra för hud och hår.

Om du väljer pulver form tänk på att det är viktigt att höja vätskeintaget. Med kapslar så tar det längre tid innan de bryts ner och kommer ut i blodet, kosttillskott är mest effektivt när det är i flytande form.

/ Varma tankar och hälsn. till er där ute Ta vara på kropp och själ

1 kommentar:

  1. Härligt Evelina, då kan du prova mitt recept på en bra drink med chlorella. Släng i en banan, en kiwi och en apelsin, med chlorella. Anbefaller även och köpa hem bi-pollen, riktigt bra grejjer!

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.