onsdag 4 april 2012

dagarna går

Hej!
Dåligt med bloggandet kanske, går i perioder märker jag har väl inte haft energi till det just nu. Vad har jag gjort då?
Jag har färgat håret en dag (det tog sin lilla tid)
Kollat film med pappa och dåliga serier
Tagit långpromenader för att försöka att inte bli stor som ett hus eller stel som en pinne
Vilat upp mig för nu väntas jobb i 5dagar från och med tors.

Ska till mormor några dagar, det kör ihop sig med bilen och sen är det gött att komma ut på landet lite också, älskar verkligen min mormor hon är så himla söt.
Ber varje dag och hoppas och tror att snart ska de vara min tur med jobb och eget boende....

Var även hos min farmor igår vi fika och käka.
"Evelina, du ser så annorlunda ut i ansiktet Har du gjort något med det där borta...du vet, på ditt jobb?.. - Nja, ja vet inte Vad menar du
Ne jag menade bara , inte så men ja Du ser ut som en finsmakare om ja säger så (???)
- haha..ok, ne jag använder ansiktskräm och sånt, ANNARS farmor så är jag ett år äldre man förändras med åren vet du.
"Ne du ser inte ut som du brukar, du var ju fin förut också men nu är det något spec"
- Jaha okej, jag har färgat håret annars.. kan vara det.

Sötfarmor, dom säger så roliga saker dom äldre
snippsnappslut så var sagan sluuut
god natt kära

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.