måndag 11 oktober 2010

underbara morgon

Oh visst ja

är det inte underbart o vakna en morgon (som kvinna) och inse att "oj jag skulle ha mensen visst, kul att ja kom ihåg det" som ett oväntat besök...

eller när du vaknar och inser "fan jag skulle vart på jobbet nu"
O när du då sjukskriver dig och känner dig sååå dålig Helt plötsligt...

också en sådan morgon då jag vaknar av solen , allt är bra och kontot är fullt med pengar som du inte vet vad du ska göra med. Typ torka dig i röven med..

den morgonen då jag vaknar slår i tån i tröskeln , armbågen i dörren o huvudet i badrumsskåpet som "någon" har glömt o stänga..

Dagen efter" - shit skrev inte jag ett sms igår,spya, dagenefter bajs & luktar gammal alkoholist gubbe och bara vill sova tills du känner dig som ny igen.. vilket aldrig skjer.

också vakna du känner idag "idag ska jag göra massa" och så har du ingen energi, trots fint väder och skjuteer upp det viktigaste o gör döting. En SÅN dag har JAG idag :)
-ja säger alla vaknar vi olika, men jag föredrar o hoppa över morgonen ja..
älskar kvällen o nattlivet.
pusspåer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.