torsdag 21 oktober 2010

Me on the gym

Prata med PT, Johan.
- du ursäkta skulle jag kunna få väga mig...?
Jadå inga problem
- Jag ställde mig på vågen o där kom siffran
Jaha.. går det åt rätt håll då, fråga han
-Hum.. ja neråt har det gått iaf. Jag har ju inte lust o bli mager direkt, utan smal fast biffig.
Ja för mig så ska ja åt andra hållet (kul för dig lixsom att du vill Upp i vikt fråga inte ens lixsom)

JA , det är ju den kombinationen som är svåår.
-Jaha.. okej (nehe det har ja inte märkt)
Det som jag tror vore bra är att du under 3mån konsentrerar dig på förbränning o kör t.ex pass.
Sedan att du ökar muskelmassan. . . .
Liiite lättare sagt än gjort. . .
- Då tappar du inte motivationen heller till o träna

PRATA MED PT MARITA (för o försvara mig så prata jag inte under hela tiden jag var där utan under strechningen så ni vet att Jag tränade faktiskt)

Jag: jaha är du färdig för idag?
Marita: Ja jag är vik för elixa power, step och så.
Jag: ja jag såg det, va kul med förändring då.
Marita: Hur går det för dig då med träningen bara säg till om du vill ha en PT time.
Jag: Ja om jag ska vara ärlig så har ja tappat motivationen o jobbar hellre o får pengar haha..
Marita: Ja jag förstår det, hör med receptionen om en tid. Jag kan nästa vecka.
Jag: okej.

Nu har jag en tid med henne.. nästa vecka är sista. Så går mitt medlemskap ut, bra o utnyttja sina PT timer innan sluttet. Ja träningen ska ju inte vara ett Måste, och det har det inte vart nu heller. Jag är ju där imellanåt det är ju det som är viktigast. Älskar gym miljön o träning så det är en branch ja skulle kunna tänka mig.

Passet: de vanliga.
löpbandet 6min sen lessna jag
uppvärmning: 25min cykel
benböj, triceps, biceps, bröst , rygg...(glömde magen) hehe.
Sträckte och strecha. thats it.
/hörs.

1 kommentar:

  1. sv: ja, nästan som tahini både till färg och nästan till smak, inte lika besk bara :)
    hoppas att allt är bra med dig och att du får en fortsatt bra vecka! kram

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.