måndag 18 oktober 2010

15saker om mig själv

Läste på Mikaelas blogg http://gwendolenthegood.blogspot.com/
15saker om mig själv

1. Jag panik städar oftast när jag ska få besök och skyller ofta på dålig tid

2. När någon väcker mig på telefon så säger jag ofta repliken " jag har vart vaken en stund

3. Jag hatar och gå på stigar i skogen, stör mig på trädrötterna

4. Jag är inte så hälsosam som en del tror

5. Jag tycker om popcorn med mycket fett på.

6. Jag Hatar spelerna på Facebook

7. Jag Älskar vin

8. Jag är en tidsoptimist

9. Jag har prestationsångest över sånt ja ska göra

10. Jag tål inte getingstick

11. Jag lyssnar på hårdrock

13. Jag ser ofta på det okända

14. Jag saknar min mamma ofta

15. Jag har börjat tycka om russin o torkad frukt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.