onsdag 6 oktober 2010

ajajaj

Nu har ja inte skrivit på ett tag, vet inte om någon följer direkt heller
MITT SPÄNNANDE LIV. Åsa, är du där ute?
För en gång skull vill ja att denna tjejen ska jävlas med mig , bråka brottas, irritera mig, driva med mig Vad som helst för nu är det så trrråkigt!

Kan börja med att det är en tråkig dag!
- upplärning på sjukhemmet går bra, dom tycker jag är duktig
- de gamla tycker jag är så glad o söt
- och jag tycker det är mysigt o gå inne på ett sjukhem Faktiskt..
- Plugg resten av helgen
- Dra till natalia på lördagen (bursdag)
- Hoppas på lön på fredag

Saknar alla vänner där hemma ska ni veta! Är så sugen på o flytta hem och jobba, borta bra men hemma bäst thats it.

3 kommentarer:

  1. Hei! Hyggeli du blogger jenta ;) vi jobber ju sammen, har du lyst til å bli bedre kennt med mig?

    Tina, Sykepleier

    SvaraRadera
  2. Tina..hum..
    vilken arbetsplats? furuset? hehe..
    absolut vi kan :)

    SvaraRadera
  3. Ja furuset! jeg är fri fra jobb på onsdag, passer det deg?

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.