fredag 8 oktober 2010

jobb helg

Ihelgen jobbar jag
Har sagt ja till och jobba på ryen hjemmet i helgen o det går fint det, älskar dom äldre.. Härliga historier och det är så fint och se när dom ler. När leendet har suttit inne en dag eller liknande.
Att få någon deppig att le, berätta nåt, skoja och skratta det får mig att älska mitt jobb då gör jag något bra.
Jag ska verkligen jobba med människor, det vet jag.
Kanske inte inom vården utan med friska, innan den personen blir sjuk, får smärter, deppi osv.. det som får oss till och sjukskriva oss..längre tid.
Jag längtar efter glögg kvällar, så om någon där ute känner samma som mig så hör av er :-)
en glögg kväll hade suttit fint. (starkglögg)
Nu må jeg väl sova..
natta- klem til dere, savner sverige vänner,familj,släkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.