torsdag 21 oktober 2010

ÖVERSIKT, HJULET

Hjälp i vardagen
Om vi säger blocket med träning för mig
Vad önskar jag, ett mål som är posetivt, behöver jag kanske göra en ny cirkel, hjul eller kaka. O få en översikt på det.
Hur ska jag få det till, vad krävs?
Utmanningar, kanske jag behöver testa något annat. Som gör mig mer motiverad.
Vad är beviset för målet? (t.ex viktnedgång, midjemått osv)
Kanske det är TIDEN som är boven
osvosv..
Eller om det är biten Jobb som jag behöver ändra i vardagen för att må bra i mig själv.
Kanske vänner skulle hjälpa, åka hem till sverige mer o besöka eller ge tid över till promenadet Ihop med vänner.
Studierna sliter jag också med. Hur ska jag göra en plan för det?
Kanske jag måste prioritera Må bra saker för Mig och välja bort nåt annat som kräver energi.
Förstår ni hur jag menar?
Ett tips från mig till dig ;-)

4 kommentarer:

  1. du glömde BAJSA!!

    SvaraRadera
  2. Ååå fan, va skulle ja göra utan mina vänner ! hukommelsen är ett minne bort..

    SvaraRadera
  3. så tar du och suddar bort alla negativa ord i den där mindmapen, och skriver något positivt istället

    SvaraRadera
  4. Du ger mig ofta inspiration. Förstår hur du menar. Och jag tror det är viktigt att ha olika mål för att uppnå något och må bra av det.

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.