torsdag 21 oktober 2010

Önskeliste til julenissen

Julenissen, Mitt namn är Evelina
Här kommer en lista Vad jag önskar mig, varsegod.
1. Önskar mig en karriärsstege, där jag kommer kunna klättra högt upp till toppen.
2. Önskar mig lycka med mig själv, det inre speglar det yttre så att si.
3. En bostad för mig själv, i natur o harmoni
4. Överraskningar, som förgyller min dag /dagar i livet
  • En bag in box mmmm vitt vin
  • manlig strippa eller kvinnlig, kanske en show ?
  • My friends , want them around me all the time. Oh happy day.

2 kommentarer:

  1. känner mig manad att ta kvinnliga strippen för dig så jag inte får konkurrans av någon annan ;D :)

    SvaraRadera
  2. Tips som alternativ till manlig strippa:
    http://slaventommy.blogspot.com

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.