fredag 15 oktober 2010

Jag & du

Relation/er
det är konstigt att jag inte får bestämma hur jag vill ha det, fast det gör jag ju. Familjen är ju söt som bryr sig, ibland för mkt och ibland om fel saker.
Dont worry my friends a familly, Jag är inte i behov av the big love. När jag väl får för mig att jag ska dejta så går det kanske 1-2veckor sen har jag tröttnat på det.
Av en källa har jag hört : du är en målmedveten tjej, vet vad du vill och kommer jobba med människor , med det som du läser om. Mitt mål just nu är : karriären & vänner. Thats it..
Ja tror på ödet och går efter att : Kommer det , så känner jag det, är chansen där så tar jag det. Jag har alltid gillat mitt singelliv och är nöjd med det, än så länge.
ska aldrig säga aldrig och tack för att så många bryr sig !! o för alla fina ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.