onsdag 20 oktober 2010

How do you do

Hur skulle du göra din dag perfekt, vad skulle krävas ?

- För att jag ska få en bra dag, som idag så lyssnar jag på Musik.
ALLT mellan offsprings, roxette, fall out boys, acdc,takida, nickelback, pink and so on...


2. Och att jag får ta det lugnt på morgonen, med promenad, frukost och kaffe. No stress, i mitt egna tempo. Och sova ut..

3. Att mitt konto nu ser jäävlit bra ut hjälper ju till humöret. Tänkte faktiskt köpa metalica biljetter till Pappa i present, får se om han vill. Pengar gör en glad, så är det bara.

4. Nåt att se framemot, som att jag ska hem till sverige vänner o fest på tors. Och fixa mitt hår hos Ida i göteborg..

Mina vänner/vän , Hur gör du din dag bra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.