söndag 15 november 2009

sängen jag vill ha!

Of course my dear, its IKEA!
Jag ser framför mig att den skulle bli så fiin i mitt rum, pappa kanske har lovat mig denna. Vi ska på ikea-tur på torsdag och då ska den provas o ses på :-) Jag kan också ha bra förvaring under sängen med korgar, lådor ja det jag vill. Är inte det bra? ser inga nackdelar alls hihi.
Joo måste köpa madrass för sig o allt det, kostar o ligga så att säga
Haft min säng sen jag var 12-13år och den har sina historier..


Jag är expert på att sova, älskar att sova, vila, slappa,läsa, skriva I SÄNGEN! därför är du efterlängtad nu min käre säng.

1 kommentar:

  1. hej hej! hur e de? Tack för din fina kommentar på min blogg =) Har haft en "liten" mörk period här nu känner jag.. blir väll så ibland antar jag, är säkert en liten höstdepresion bara..

    Snygg säng!!! har faktiskt den ramen men i en annan färg =) köpte den för ca 3½ år sen elle nått, riktigt nöjd med den måste jag säga =) så den tycker jag du ska köpa.. hihi. // Krama om

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.