söndag 22 november 2009

flytt ångest

hej kära ni!
nu var denna helgen snart slut och jag skulle göra väldigt mycket som jag får panik över. För desstomer jag får färdigt ju mer kommer jag på "just det, de måste jag fixa" "det vår jag inte glömma" Åhh, puh! *andas in , andas ut*
Igår kväll prova jag att dricka det sista ur baginboxen för att få lite mer partyhumör och mer vilja att göra något, ja ni förstår vad jag var ute efter. Mitt rum sluta i ett krig, en bomb har slått ner... sen tappa jag lusten. Ungefär som sex, man är jävligt pågång ett tag men så dör det ut efter ett tag och man "tappar lusten" Igår hade det vart bättre med sex helt enkelt, kanske ..vem vet

*Nu, söndagen skulle jag gå upp och vara effektiv, i och för sig vakna jag kl halv 9 och gick ut med kitty i regnet. Sedan skulle jag vila lite tid, tänkte att det var för tidigt för att gå upp och göra något. Efter några tim efter fick jag mail av husägaren att mina deppo pengar dröjer en vecka, va fan då för??! blir irriterad, men jag får ta av sparpengarna helt enkelt.. åh vad det går mig på nerverna de där.. hela tiden ska sträva emot.

Nu får jag panik över att allt ska ordnas innan 1dec, och att pengar skiten ska vara iordning till mån. Sedan blir allt ett problem när det är två olika banker man har o ingen nettbank som fungerar. När jag har ett jobb som är dagtid.
Det som ska göras är:
  • skriva på bank papper IDAG
  • Flyttschema för get (bredband) IDAG
  • Packa ner all små skit och det som jag inte behöver använda
  • göra lite rent på mitt rum,samtidigt ta ner gardinerna
  • Höra mig för om banken med hyran, deppon osv...
  • Imorgon ska vi träffa nya husägaren för att skriva kontrakt
  • ska se efter släpkärra tills på lördag
  • Bära ner lådorna i förrådet för det går snabbare när vi ska frakta de till den nya plus att jag tänker på min käre fars rygg. planera lite smart så blir han nog glad.

det tror jag var allt, ja ni förstår .. jag stressar upp mig kanske helt ionödan men den där banken blir jag mest irriterad på eftersom min nettbank krånglar. Plus att Varför kan man inte ha öppet lite längre en av dagarna i veckan? hur får alla andra tid till sånt..

glad söndag på er iaf , puss :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.