lördag 21 november 2009

fre rapport!

Denna veckan allså, jag har vart helt död. Kan inte förklara men varför egentligen? Är ju varken näringsbrist eller vitaminbrist? hum. Kroppen säger ifrån i alla fall och jag skulle tippa på stress. Och idag hade jag ställt kl fel men var helt säker på att jag gick upp rätt tid, men mötte min sambo på köket o sa - oj vad du är uppe tidigt, börjar du tidigare idag? - Evelina det är ju du som har t-vakt trodde jag. - Ja det har jag, kl är ju halv 6.
- Ne Evelina, det är hon Ikke. ( FANFANFAN) så det är mkt väl att stress orsakar sjukdom, symtomer osv. Inte bara idag då..

Från det ena till det andra: Veckans beslut, Blir ingen utlandsresa till jul som planerat!
Tänkt istället: SPA på lundsbrunn, men ska beställa fort da 1800 kanske så ska jag lägga till två behandlingar o vara där i 2nätter! GÖTT. Har aldrig haft råd innan o aldrig något som gett mig det så det är något jag ska unna mig istället.


Veckans tankar: Flytt, bankärenden som krånglat.
* Kitty älskar att slicka mina armveck, det är kärlek det.
* Har nog lärt mig med att leva på pappas "tjat" tycker det är ganska sött nu. (går till en gräns då) *Ny säng tror jag kan hjälpa, va på ikea igår: blir hopen sängen! Efter jul tänker jag, får överleva med den här sängen så länge..en stund till

Veckans höjdpunkt!
* Vart på teater i veckan teskedsgumman, det var övning på nynorsk kan jag säga
(dialekt från förr) mysigt med lite hint av dockteater också. Jag var framme på scenen också , blir som ett barn själv ja haha.

är inte jag söt mot mina kollegor och köper godis till dom :-) det smakade gott en fredag som denna. Lite smått o gott ifrån ikea of oslo, ljus är ju måste i denna deppiga tid det kan jag aldrig få nog av. Ska åka en sväng dit efter flytt ;)

vände på dygnet, powernapen blev 4tim.. men ska prova sova nu, natti

/Evelina o kitty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.