tisdag 24 november 2009

Förberedelser

Flera bollar i luften så att säga!
nu är detta helt tomt, kläder, och de klassiska sopsäckarna; helt fantastiska!!
Och HUR ska VI ORKA att hjälpa linda från 5våning utan hiss med hennes grejer, jag svettades av min 2/3 våningstrappor.. GUD HJÄLPE OSS




Jag och förberedelser innan jul, kan man tro. Fast just nu så är jag väldigt upptagen av min underbara flytt som inte varit en dans på rosor ( och den har knappt börjat) Måste bara berätta att jag har varit så snäll emot min pappa o hans sambo. Jag har packat allt i princip och det har jag burit ner på första plan, i vårat förråd. Och så är det så smart att man kan stå precis utanför med bilen och bara packa in skiten.
Då har jag tänkt på:
Pappas hjärta
konditionen (för att vara snäll)
ryggen, han får fort kramper i ryggen.
humör och svettningar
Så ikväll har jag svettas och är helt död i hela kroppen, känns väldigt bra då. Har hunnit med att tvätta också, hör allså. Who needs a man?! (okej då, jag erkänner att det kan vara bra o ha ibland)
/ promenix, dusch o vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.