måndag 9 november 2009

badrum!

Inredningen i badrummet speglar sig från det tyska "kromad mässingen och gjuten stil " med en chic från det italienska Catalano lite nutida porslin och stil.
Känns inte som tyskarna fångat home sweet home, mer spa/hotell känslan. Om jag skulle fått välja så hade det blivit ITALANO :-)





En badrock är behövligt i min garderob (ikea)



Nyheter från ikea, tjusiga krukor tycker jag kan tänkas!






Den här kaffemaskinen vill jag bara ha allså!! kostar 2000kr, den är söt också. Vad väljer du Evelina semester o resa eller en kaffemaskin.. hum!

/ Evelina

1 kommentar:

  1. Du verkar grym på att laga sallder ju, den där avokade salladen såg inte dum ut alls :) o ja känner igen mig jag. Fällorna, ja unnar mig lite för mkt när ja väl unnar mig..

    SvaraRadera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.