måndag 9 november 2009

orkar inte mer allså

Måndagsmat!
God, enkel sallad som är mättsam.
avokado
isbergsallad + roccula
paprika, rödlök,kokt broccoli
1dl råris
stekta champinjoner
kryddor: peppar,himlaya o örtsalt
kallpressad olivolja
tid: 20min


Denna helvetes dagen är över och jag orkar inte ens gå in på detaljer Men det har med mitt jobb och göra. Och när jobbet inte känns värt så går det utöver allt annat, som man inte har nog o tänka lixsom? Så när jag var färdig på jobb så tog jag mig en tur in och "kolla" på underkläder och så unna jag mig dom här söta, sexiga, hotties! vad sägs?
På vägen hem köpte jag middagsmaten i grönsaksbutiken och de är så söta där. Gubben som stod i kassan sa (vi hade en konversation om hur läget var, vart ja jobba osv) - Jo jag har haft en slitsam dag idag. " Varsegod här få du, så gav han mig en sesamkaka söt som han är. - Du behöver lite energi efter jobbet"

Nu har jag gjort ansiktsmask och försökt rensa ut skiten så att säga! Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.